Hola todos. Nyt ollaan oltu tääl Espanjan lämmös jo yks kuukausi. AIka on menny tosi nopeesti, koska koko ajan mulla on jotain tekemistä. Mulla on joko koulua, treenit, sit meen salillle tai oon kavereiden kaa. Must tuntuu et nää loput 9kk menee kans tosi nopeesti.

Eli tosiaan oon ollu tääl jo kuukauden ja oon pikku hiljaa oppinu puhuu vähän enemmän espanjaa. Tai siis ymmärrän suht paljon mitä ne puhuu mulle mut on vaikeempi ite puhuu. Koulussa taas on aika rentoo. Mut kaikki tunnit tuntuu tosi turhauttavilta, koska en tajuu mistä opet puhuu tai sit englanti miikä on taas liian helppoo nii turhaudun siihenkin. Meiän enkun ope selittää asiat tosi hitaasti, koska englannin taso tääl Espanjas on tosi huono.

Mun host-äidin äiti teki mulle kaks pyyhettä. Toinen on tosi iso ja toinen on semmone pienempi mitä voi esimerkiks käyttää salilla (kuvat pyyhkeistä mun edellisessä kuva-blogissa). Nii ja siis se sali mis käyn tääl on alle 10min kävelymatkan pääs ja se on tosi hyvä. Sieltä löytyy uima-altaat sisällä ja ulkona, sit siel on kans sauna. Mut se sauna on suht kylmä, kosk se on vaa 80 astetta, ei voi silti valittaa kosk pääsee saunaa. Punttisali on sit tosi iso. Sielt löytyy kaikki maholliset laitteet mitä vaan on ja se on kans hyvä et vaik siiel ois paljon porukkaa nii se silti tuntuu tyhjält, koska se on niin iso ja se on kahessa kerrokses. Kävin sit ostaa proteinii salii varten. 2kg makso sen 34e et ei ollu paha hinta. Ja se proteiini maistuu tosi hyvältä. Se on kai joku ananas-kookos. 

Tän kuukauden aikan ollaan menty varmaa joka viikonloppu muitten vaihtareiden kanssa rannalle tai sit kaupunkii syömään. Nyt ekan kuukauden ajan mul on ollu viikonloput täynnä tekemistä. Vesi on tosi lämmintä meressä, mut sit ku sielt tulee pois nii on iha jäässä. Ai nii, ja aina ku lähen kouluu nii ulkon on oikeest kylmä. Okei mittari näyttää 20 astetta, mut joudun käyttää silti takkii. Mut sit ku pääsen koululle nii onki jo lämmin.

Viikko sit oltii juhlimas mun koriskaverin synttäreitä. Siit on kans kuva mun edellises blogissa. Oli kyl tosi hauskaa. Annoin sille lahjaks semmosen Suomi-korispaidan. 

Toissapäivänä olin syömässä keskustassa kahen vaihto-oppilaan ja kahen mun esanjalaisen kaverin kaa. Syötiin semmoses hampurilaispaikassa.Se oli vähän niinku Friends&Brgrs eli ne teki ne hampurilaiset koknaan ite. Sit kello 1 lähettii bussilla kotiin ja pääsin nukkumaa vasta kello 3.

Toissapäivänä mul oli kans eka korispeli tääl. Pelattiin oman jengin aikuisii vastaan. Se oli semmone harjotus-ottelu nii meil ei ollu tuomareita . Loppujen lopuks hävittiin noin 20pts. Aikuiset oli kyl paljon isompii ja vahvempii ku me ja niillä uppos paremmin heitot. Mut nii heti ku menin kentälle nii mun sormi taittu ja se on vieläki turvoksis.Sit menee vähä aikaa nii yritän blokkaa yht äijää mut se tekee heittoharhautuksen ja lennnän sen yli ja sit ku oon sen yläpuolella nii se päättää noustaja tietenki lennän siit kylki edel maahan. Ja sit viel yhen äijän polvi tuli mua lonkkaan. Nyt sit sormi turvoksis ja molemmat lonkat tosi kipeet. Joka askeleel tuntuu hullu kipu mun molemmis lonkis. 

HASTA LUEGO!!!!!